11 december 2008

Az utolsó nap... de még bármi lehetséges...

Az utolsó, mert vége van... Végetért egy tanulással, jókedvvel kísért, közel 4 hónapos kaland.
Azt hiszem érdemes volt belevágni, mert sok mindent megtanultam, emberekről, egy másik kultúráról, a közösségi létről...
Jó volt résztvenni a különböző programokon és órákon, mert mindenhol valami újat, valami érdekeset tapasztalhattunk, tanulhattunk persze csak ha nyitottak voltunk rá. Én az voltam, ezért jöttem. Most megyek, de nem mondom, hogy nem jövök vissza, sőt... ;)
Szeretnék köszönetet mondani azoknak, akik lehetővé tették, hogy itt legyek vagy segítettek, támogattak amikor éppen arra volt szükségem.
Örülök annak, hogy több, mint 1000-szer érdemesnek találtátok, hogy tájékozódjatok az életemről, vagy éppen kíváncsiak voltatok arra, hogy milyen is az élet (persze szigorúan szubjektíven) egy Népfőiskolán Dániában...

4 megjegyzés:

Niki írta...

Szia!
Már egy ideje olvasgatom a blogot, mert én is szeretnék dán népfőiskolán tanulni. Hogyan sikerült kijutnod?

Balu írta...

Szia Niki!

Örülök, hogy követed a blogot, mert ez volt a célom vele, hogy betekintést nyújthassak a népfőiskolai életbe. Én egy ismerősömön keresztül kerültem ki, ő is járt korábban népfőiskolára, illetve dolgozott a Dán Intézetben is.
Ajánlom, hogy keresd fel az Intézet honlapját, itt tudnak tanácsot adni, http://www.dankultura.org, vagy pedig keresd a népfőiskolák dán oldalát angolul, http://www.hojskolerne.dk/the-danish-folk-high-school .
Arra azért figyelni kell, hogy viszonylag kevés iskolában lehet megpályázni a CIRIUS ösztöndíjat, amely segítségével a kint tartózkodásodnak egy részét, vagy akár az egészét kifizetik. Ezeknek érdemes mindenképpen utánajárni az említett helyeken. Az alapján is érdemes mérlegelni, hogy mit szeretnél tanulni, mivel szeretnél foglalkozni.
Remélem tudtam segíteni és hamarosan Te is a dán népfőiskolákon tapasztalatot szerzett magyar diákok közé tartozhatsz.

Niki írta...

Köszönöm az információkat.
Még lenne pár kérdésem, esetleg tudnál adni egy e-mail címet, amin fel tudom veled venni a kapcsolatot?

Balu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Free counter and web stats