02 december 2008

A célegyenesbe fordulva

Megint ráálltam a jól kitaposott útra, a reggelit kihagytam, bár most nem volt szándékos, sőt. Az óra ébredésére sikeresen felébredtem, de aztán ugyanazzal a lendülettel, ahelyett, hogy szundit nyomtam volna a telefonra, kikapcsoltam az ébresztőt... Hiba volt... :S
Reggeli ugrott, de valamiféle jelre mégis felébredtem 8.25-kor így aztán a Steffennel való megbeszélésre szerencsésen leértem 8.32-re. :)
A tartózkodásival kapcsolatban beszélgettünk mindeféléről, majd abban maradtunk, hogy 11-kor, illetve előtte 5 perccel találkozunk az udvaron, majd elvitt minket Zsuzsival Randersbe a rendőrségre, mégiscsak egyszerűbb és gyorsabb úgy intézkedni, ha van egy anyanyelvi ember, így aztán a CPR-számmal kapcsolatban is sikerrel jártunk, hamarosan várható, hogy az is elkészül! :) Éljen, kb. 20 perc alatt készen is lettünk, úgyhogy sikeresnek és eredményesnek volt ítélhető az utazás.
Ebédre vissza is értünk, majd jött a kóruséneklés, már a karácsony jegyében. Egy dán dalt és egy angol nyelvű dalt gyakoroltunk, bár az elején a kajától, illetve a teltségtől, majd lefordultam a székről, ha meg éppen nem, akkor meg ásítoztam, megállás nélkül. :S
Na mindegy, a szünet után az "angol nyelvű" dallal foglalkoztunk igazán, ez egy Boney M. szám volt, 1978-ból... Hát igen, a diákok közül csak nekem lehetett akkoriból emlékképem, bár sajnos nem emlékszem konkrétan semmire, lévén az első születésnapomon is csak alig-alig voltam túl. :)
A nap híre, hogy a jövő év tavaszától ismét lesz olyan légi összeköttetés Budapest és Koppenhága között, amely nem a drága magyar légitársaságra épül, hanem egy jóval olcsóbb külföldire. A Norwegian (mi más) április 2-ától repül majd Budapestre heti 3 alkalommal, kedden, csütörtökön, vasárnap.
Miután kiörömködtem magam, hogy erről is elsőként tájékoztattam magyarul, küldtem egy levelet a VG-hez, hátha érdemesnek találják a régi kollégák a hírt, hogy megjelenítsék, eddig még mindig nem hozta le senki más... :) Ugye-ugye mit tesz, ha valaki követi a skandináv sajtótermékeket, illetve híreket. Igen, ez még egy régi "betegség", de akkor sem árt tájékozottnak lenni.
Vacsora után aztán lementem a műhelybe, hogy folytassam a képeket, szerencsére ígéretesen alakulnak a dolgok, remélem a hétvégéig be is tudom fejezni, amiket elterveztem...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats