04 december 2008

Karácsony lázában égve

Ilyen sem volt még, nem állítottam be az ébresztő órát, így aztán nem is csoda, hogy nem keltem fel, csak akkor amikor már gyanúsan világos volt kint, na ez már jóval 9 óra után volt... :S
A közöséneklésre lementem, majd utána következett Mr. Erikkel egy European Studies, ahol az Európai Unió részvételét vitattuk meg, néhány szituációban, mit kellene tenni, miért. Kissé vontatott volt az óra, de szünet után egy tegnapi EU-s hírt beszéltünk át, miszerint milyen kapcsolatot kellene kialakítani Oroszországgal, hiszen a soros cseh elnökség alatt lesz egy 27+6 keleti ország részvételével rendezendő csúcstalálkozó és Oroszország nem igazán szeretné, ha az EU többi bővítése folyamán már szinte csak EU-s határa lenne nyugaton. Mivel a hír rövid volt és aktuálpolitikai hírekben senki nem akart igazán állást foglalni, így hamar átbeszéltük.
Ebédet követően elszaladtunk az önkormányzathoz, CPR ügyben, de az ügyintéző hölgy nem igazán tudott intézkedni, menjünk vissza holnap... :) Már szinte hazajárunk hozzájuk...
Fotózáson fotó és kép manipulációról volt szó természetesen a Photoshop segítségével. Ennek köszönhetően szinte megint én voltam a tanári segítség. Mennyire örülök, hogy ennyit kellett használnom az utóbbi években a programot, most legalább átadhatom, amit tudok róla. :)
A vacsora egy kicsivel korábban volt ma, mert jött egy pár vendég, míg utána megint egyedüli nemzetköziként, segítettem a dánoknak a karácsonyfára függőket készíteni.
Este aztán befejeztem a dán könyvből a szavak és kifejezések átültetését a byki-be.

Ja, azt majd elfelejtettem, ismét jelentkezett az elfem... Megint kaptam tőle egy üveg sört! :D
Örülök neki, a hétvégén meg is iszom, ne kelljen üvegekkel hazaindulni...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats