05 december 2008

Utolsók napja 1.rész

Utolsó... Ezt a szót használjuk többek között, ha valamiből nincs több, ha valami véget ér.
Ma elkezdődött mindez.

Utolsó... Nincs több Fun and Fitness, nekem sem, hiszen jövő héten pénteken abban az időben már úton leszek Frederikshavn felé, de a többieknek sem, mert ők meg úton lesznek Aarhusba egy futónapra. Ezen az Utolsó órán még játszottunk egyet, floorballoztunk, meg futsaloztunk, ugyanakkor egy kis hiányérzetem maradt. Miért voltunk csak 19-en az órán, amikor ez az egyik a kettőből, amely "kötelező"? A dánok közül néhányan már korán hazamentek, de miért nem voltak ott a nemzetköziek az órán, még majdnem mindenki itt van, vagy mégsem? Gyaníthatóan lélekben sokan már máshol járnak, csak a testük van még itt. Mindegy, kihagyták. Az ő bajuk, én jól éreztem magam.

Utolsó... Röplabda óra, nem lesz több belőle. Sokat tanultunk, tanulhattunk, Rikke elmagyarázott nekünk mindent, mi meg megpróbáltuk megvalósítani. Sokat játszottunk, de sokszor nem is az eredmény volt a fontos, hanem maga a játék. Az, hogy együtt lehettünk, dánok, magyarok, észtek, lengyelek, grönlandiak, bolgárok és játszhattunk, mert kíváncsiak voltunk a játékra.
Én megkedveltem ezt is, mert itt sem az egyén számít, hanem a csapat. Itt az Utolsó órán már látni lehetett, hogy nem volt hiábavaló Rikke munkája, végre két Csapat játszott, de ennél a játéknál már azzal a különbséggel, hogy itt mindenki nyert, mert talán mindenki megtanulta, hogy milyen egy csapatban és nem az egyénben gondolkodni.
Egyébként az óra végén még játszottunk egy Dánok-Nemzetköziek meccset, melynek gondolata már az óra elején, a bemelegítésnél felötlött bennem is, mikor végignéztem a többieken. Az eredmény mellékes, bár mi nyertünk döntő szett hosszabbításban, de mégis úgy gondolom, azzal, hogy ennyien választották ezt a "tantárgyat", bebizonyosodott, hogy sokan hoztak egy nagyon jó döntést, amikor felvették az órarendjükbe ezt a sportot.
Utolsó... hétvégére kiürülő iskola, hiszen a jövő hétén a búcsúparty hetében még itt lesznek a diákok, de aztán az iskola kiürül, megpihen, hogy januárban újabb diákok tölthessék meg a termeket, folyósókat.

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats