10 december 2008

Utolsó előtti...

Ezek a napok már eléggé zsúfoltak, nincs olyan pillanat, hogy ne attól tartanék, hogy mit nem tudok megcsinálni, amit szerettem volna...
Az utolsó festészet, melyen végre sikerült befejeznem az ajándékokat. Az első óra után nem számítottam rá, a végére ennyire megszeretem az egészet. Márpedig így van, a festészetben is sikerült társakra lelnem. Különböző festők, témák adtak alkalmat arra, hogy kipróbáljak különböző technikákat. Korábban is szerettem volna festeni, de igazán nem gondoltam rá, itt megadatott a lehetőség. Később is szeretnék még festeni, mert jó dolog látni, ahogy szépen lassan elkészül a mű.
Az ebédnél megint valami érdekeset kóstolhattunk. Érdekesek, de finomak a dán ételek, mindent összeraknak mindennel... Nehéz volt az elején megszokni, de nekem sikerült, talán egyetlen egy alkalommal nem laktam csak jól. :)
Az utolsó Svend féle Norbi tornát már nem is Svend tartotta, hanem Mr. Erik. Érdekes stílusban, bár látszott rajta, hogy nem igazán foglalkozott vele korábban. Mindegy kellőképpen sikerült még egyszer lefáradni...
Este aztán kezdetét vette az előkészület a holnapi utazáshoz...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats