25 augusztus 2008

az első igazi "tanítási nap"

Elkezdődött a "tanítás", illetve inkább úgy is mondhatnám, hogy a "valósítsd meg önmagad" 4 hónapja vette a mai nappal kezdetét. A nap egyből pihenéssel indult, ugyanis nem volt első két óránk, mert ebben az időben csak dán nyelven tartott órák szerepeltek az órarendben. Aztán megint jött a szokásos közös éneklés, majd az első igazi óra.
Ez a Sport és csapatépítés nevet viselte. Az óra elején egy kis bemelegítés után, két csapatra oszlottunk, majd különböző ötletes és érdekes játékba fogtunk. Egy bóják által kijelölt területen belül kellett labda birtoklása közben a másik csapat játékosát megérinteni, de úgy, hogy először csak sétálgathattunk és passzolhattunk, majd később azért a futás is engedélyezett volt. Ja és persze mindezt időre, melyik csapat ér el több találatot, érintést. Aztán meg a csapattagok a másik csapatból kiválasztottak egy-egy embert, akit minél hamarabb meg kellett érinteni, hogy ezáltal ő kiessen a játékból. A cél, minél rövidebb idő alatt kiejteni mindenkit az ellenféltől. Elég vicces játék volt. A végén még próbálkoztunk egyfajta baseballal, softballal, de mire mindenki megértette a szabályokat, addigra vége lett az órának, még megkaptuk az órák vázlatát, hogy tudjuk, hogy mikor mi lesz. Utána jött az ebéd, majd festészet...
Több mint 17 éve nem foglalkoztam vele, úgyhogy az elején eléggé idegen volt a dolog. A napi téma a labirintus volt, fontos volt, hogy a szóról, kinek mi jut eszébe. A témához még egy kis kütyüt is kellett választani (dobókocka, gumikacsa ...), én egy fa gyerekjátékot, egy bocit választottam. Érdekes rajz lett, nem igazán reklámoznám... :S
Eltelt a két óra majd újabb órák a dánoknak, azt követően pedig vacsora. Vacsoránál elhangzott, hogy elegen lettünk a csütörtöki bowlingozáshoz, úgyhogy megyünk oda is, mondván építsük a csapatot, meg mixelődjünk is. Az is jó lesz!
További info, akinek van valamiféle tapasztalata, gyakorlata falmászásból, az jelentkezzen és jöjjön le este 8-ra a gym-be. Nem igazán bonyolultak az utak és a fogások, de gyakorlásnak tökéletesen megteszi. Vacsora után végre beszéltem Renivel is, ő meg szerencsésen visszaért Norvégiába.
A mászás jó volt, szólt Rikke (a tanár), hogy tudnék-e segíteni majd a későbbiekben is a mászásnál neki, mondtam persze, ő csak mondja a többieknek, én meg majd mutogatom, hogy mit, hogyan kell, persze csak azt amit már én is gyakoroltam, vagy tudok.
Majd a nap végén további vegyülésképpen pókereztem a dánokkal. Texas hold'em-ben 3. lettem... :)

Holnap elkezdjük már a dánt is tanulni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats