29 augusztus 2008

bowling party

Vacsora előtt még elnéztem a könyveshez, hogy mennyiért lehet kapni angol-dán/dán-angol szótárt, azt hiszem egyelőre nem veszem meg, ugyanis 260 korona (kb. 8.400 forint), ezért inkább használom azt amit kölcsönbe kaptunk a sulitól. Begyűjtöttem pár információs anyagot a környékbeli látnivalókról, azt hiszem lesz mit megnézni, csak idő legyen rá. Dánoztam is, meg végighallgattam az egész Aktivt Dansk cd-t (ezt is megkaptuk a sulitól kölcsönbe), próbáltam figyelni a kiejtésre... Néha nem igazán tudtam követni, hogy mit is mondanak, de próbálkozom, nem adom fel, mindenképpen meg akarom tanulni a nyelvet.
Este az előre beharangozott bowling party-ra mentünk, kb. 35-en. Nagyon jó volt, még a játék is jól ment, volt olyan game amikor 124 fát sikerült gurítanom összesen, igaz voltak olyanok, akik jóval többet értek el, de nálam ez már megfelelőnek számít. A lényeg egyébként is a társaságon volt, hogy sikerüljön egy kicsit közelebb hozni egymáshoz a dánokat, meg a külföldieket. Én igyekeztem a csoportomban levőkkel beszélgetni, de úgyis majd a későbbiekben fog kiderülni, hogy mennyire sikeresek ezek az közös programok.
Bizakodó vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats