23 augusztus 2008

Sikeres szereplés, nagyszerű buli és vidéki túra



Szenzációs 2 napon vagyunk túl...

Kezdetként pénteken megkaptuk az "órarendet", melynek segítségével majd könnyebben tudunk tervezni, hogy az órák mellett, az adott szabadidőnkben mit csináljunk, mivel töltsük ki hasznosan az időnket. Nagyon várom már, hogy végre elkezdhessünk dánul tanulni, egész nap halljuk, hogy beszélnek egymással, de még egy-két szó kivételével nem igazán értjük őket. Aztán a nap további részén többek között megismerkedhettünk a salsa alaplépéseivel. Régen táncoltam már, úgyhogy furcsa volt ismét rendezett mozdulatsorokat tenni a parketten.
Ja, egyébként a jónéhány választható művészeti órából én a festészetet vettem fel, mert az érdekel, nem úgy a kerámiázás vagy éppenséggel a gobelinezés. Emellett lesz jó pár sport, egy néhány dán nyelv, kóruséneklés, latin tánc, "testnevelés", európai tanulmányok, csapatépítés, majd a kurzus második felében bejön a dán politika és demokrácia, meg a fotózás, szóval érdekes lesz ez a 4 hónap. Visszatérve a programokra, délután elkezdtük a welcome party előkészületeit. Elpróbáltuk az előadásunkat, melyet a vacsora közben adtunk elő.
Nagyon érdekes sztori volt, egy "tipikus" kelet-európai cigány lánykérés feldolgozása volt a témánk. Én voltam a titkos szerető, akit természetesen a lányos háznál nem igazán fogadtak örömmel. Egy zenész, akihez nem akarták odaadni a lányt, meg kellett érte küzdenie. Meglehetősen komikus volt és szerencsére a dánoknak is tetszett. Állítólag ez volt a próba, hogy mennyire vagyunk képesek beilleszkedni a dánok közé és nem hivatalos infók szerint az eddigi nemzetközi csoportok közül mi vagyunk eddig a legjobbak... :) Szerintem ez majd a 4. hónap végére derül ki igazából. A buli jóval 3 óra után ért véget, bár én már 3 előtt kidőltem... (Persze vacsora közben is énekeltünk a dalos könyvből dalokat, többek között -az International Class tiszteletére- a Wind of Change-et is).

Aztán szombat reggel mindenki kelt ahogy tudott, majd mentünk reggelizni és összepakolni egy kis szeretet csomagot az egésznapos túrára. Először megnéztünk egy ökofalut nem messze az Aarhus Airporttól, Feldballeban. Hát... Nagyon rosszat nem akarok mondani róla, de mégis, egy kissé rendezetlen, hazai, lerobbant falu benyomását keltette. Miután megnéztünk mindent, illetve már amennyit engedtek, lementünk a tengerpartra egy kicsit szórakozni. Gyönyörű volt minden, szerencsére tudtam fotózni. Valahol Fuglsø környékén voltunk a tengernél, majd utána megnéztünk egy híres-nevezetes templomot Knebelben. Dániában nagyon sokan kérik, hogy ott házasodhassanak, pedig egy teljesen egyszerű, de tényleg nagyon szépen karban tartott templomról van szó. Ezt követően visszaindultunk a buszunkkal a suliba.

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats