18 augusztus 2008

további élmények

Szóval ma elkezdtünk ismerkedni az iskolával, körbe jártuk, fel és le, mit, hol fogunk tanulni, megismerni. Emellett a választható "tantárgyak", témák bemutatása is elkezdődött, néhol csak 5-10 percet vagyunk mi nemzetközisek, mert a továbbiakban az általunk fel nem vehető (csak dánoknak elérhető), de azonos tanár által tartandó témák ismertetői dánul zajlanak. Már ma is minden percünket beosztották, tele rakták programokkal, de úgy, hogy ez nem volt fárasztó és zavaró. Ezek a Dánok valamit nagyon tudnak. Mindenhol nagyon jó a hangulat, úgyhogy örülök, hogy itt lehetek. Ma este vacsora után egy nemzetközi zenés kvíz showt szerveztek. Természetesen nagyon jó volt itt is a hangulat, de azt hiszem ezt nem is kell külön hangsúlyoznom, mert mindenhol ez van, nem az a - sajnos Magyarországon ismert - pesszimista közhangulat. Szóval a zenei show utolsó részében dán dalokat kellett a dánoknak nekünk előadni, persze nem énekelve, hanem hümmögve... :S Meglehetősen érdekesre sikeredett, de ez is a része az egésznek, hogy minél közelebb kerüljünk hozzájuk, minél inkább beilleszkedhessünk ebbe a másik közegbe. Ezt a dalt hümmögtem el én, Lizzietől a Blev ramt i natten című számot. Korábban, mikor már hallgattam a dán internet rádiókat, találkoztam vele, ezért is vállalkoztam rá, mert ismerős volt. Szóval a mai, immáron első teljes nap is teljes siker, legalábbis számomra abszolút.

Nagyon jól érzem magam, minden nagyszerű, ha lehetőség volna rá, mindenkinek ajánlanám, hogy tekintsen bele ebbe a világba, mert érdemes. Mindig, minden helyzetben pozitív kisugárzása van mindennek. Az International Class is alakul, már 8-an vagyunk a 11-ből, 5 magyar, 2 észt és egy lengyel. Már csak a magyar szobatársam és egy cseh illetve bolgár lány nem érkezett meg. Úgyhogy egyelőre egyedüli fiúként - mármint a külföldiek között -, tartom a frontot. :)

Már csak a hab a tortán, hogy ráadásul a lányoknak sikerrel beállítottam a WiFis háló kapcsolatot, mert valamiért az XP-k nem akarták automatikusan felismerni a WiFit. Na de sikerült, úgyhogy mindenki odáig volt...

Egyéb iránt nagyon úgy tűnik, bár még nem sok dánnal beszéltünk eddig, hogy én vagyok a legöregebb a diákok között... :S Na persze, nem mintha gond lenne ebből.

Elteszem magam holnapra, további témákkal fogunk ismerkedni, na meg lesz egy kis városnézés is.

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats