24 augusztus 2008

egy szolíd vasárnap

Végre először sikerült kialudnom magam mióta itt vagyok, viszont nagy árat kellett ezért fizetnem, lemaradtam a reggeliről és így az ebédről is, mármint a lehetőségről, hogy elkészíthessem magamnak az ebéd csomagomat, hiszen vasárnap nincs ebéd. Fél 9 és fél 10 között lehetett volna menni reggelizni, erre 9.40 körül kászálódtam ki az ágyból, természetesen így már semmit sem találtam az étkezőben. Így jár az, akinek hiába szól az ébresztő óra, ha nem kel fel rá. Ez van.
Gondoltam akkor csapok egy diétás, fogyókúrás napot és vacsoráig semmit sem veszek magamhoz. Na most szerencsére rendesek ezek a dánok, az ebéd helyetti 14 órai kávé és frissítő italok mellé szolgáltak fel péksüteményt is! Ááá, megmenekültem ! :D Miután éhen már nem haltam és a szokásos skandináv kávétól sem álltam fejre, elmentünk a tornaterembe röplabdázni. Sosem röplabdáztam, gondoltam miért ne. Különben is, ha már felvettem a tárgyaim közé, akkor miért ne teszteljem előtte magam? Egész jó sport, bár elég messze volt a játékunk a szabályostól. Mindegy jól éreztük magunkat, dánok és nemzetköziek egyaránt. Aztán egy kis pihenő, majd lementünk focizni ismét. Egyre többen vagyunk ott is. Újabb másfél óra sport, aztán egy kis pihenés, majd mentünk vacsizni. Mivel kaja után kezdődött a portugál órám, mert azért persze azt sem szabad abbahagyni, gondoltam előkészülök mindennel, hogy csak be kelljen jelentkeznem, de egy kicsit megrémültem. Ugyanis nem működött, és nem működik még mindig a WiFi (fene a kényelmes mindenemet). Érdekesnek nézett ki és az is volt az óra, ugyanis, itt a számítógépteremben, mellettem a lengyel lány is éppen az ismerőseivel beszélgetett, úgyhogy néha belőle többet lehetett hallani, mint belőlem. :S Közben jöttek-mentek a dánok, magyarok és még a bolgár lány is beült az egyik géphez. Szóval amennyiben lehetséges, inkább WiFiznék a szobából, mert azért mégiscsak nyugodtabb...
Feltöltöttem a YouTube-ra a pénteki performance-t, úgyhogy ha valaki érez magában elég bátorságot, akkor akár meg is nézheti, hogy mit alkottunk. Nekünk nagyon tetszett és nagyon jól éreztük magunkat közben, de azt hiszem ez látható is a felvételen.
Holnaptól elkezdődik az igazi "munka", elkezdjük az órákat. Nagyon várom már...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats