20 október 2008

Az első szabad hétfő

Ez a nap egy hivatalos pihenőnap, amelyből a második periódusban lesz még kettő. Ennek köszönhetően ma sem voltak sokan a suliban, ráadásul csak két kaja volt így a reggeli is későbbre került a megszokotthoz képest.
Nem igazán sikerült jól felkelnem, volt már 10.45 is, mire kikászálódtam az ágyból, pedig 8 óta (a telefon csörgése óta) mindig csak egy kicsit hunytam vissza. Egész nap teljesen nyomott voltam, ráadásul napközben még a fejem is elkezdett fájni, pedig amióta itt vagyok ilyet még nem csinált. Szóval nem indult túl jól a nap, de aztán aktivizáltam magam, szokásomhoz híven ismét dán tanulással, illetve a Zsuzsival tovább vágtuk a filmünket. Ebben a filmben az az érdekes, hogy igazából senki sem tud róla, mégis mindenki várja. A nemzetköziek egy része nem igazán akart szerepelni a filmben, de mégis időnként eszükbe jut, hogy mégis hogyan állunk vele, melyik jelenet készül éppen. A dánok pedig csak néha látnak, hallanak ezt-azt, vagy éppen Zsuzsi rohan néha oda hozzájuk egy-egy mondat fordításáért, de igazából nem avattuk be őket, legyen meglepetés. Kb. hárman vagyunk azok, akik pillanatról pillanatra nyomonkövetik az eseményeket és a film alakulását.
Vacsora után visszatértem a tanuláshoz, dánhoz, portugálhoz egyaránt.
A holnap is érdekes lesz, hiszen a nap közepe csütörtök lesz, pedig ugye holnap csak kedd, holnapután meg hétfő, aztán majd csütörtökön a nap közepén meg egy kis kedd végül egy szimpla péntekkel tényleg elébe megyünk a hétvégének... Ugye érthető!? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats