15 október 2008

Érdekes szerda

Ezen a napon is sok minden történt, de igazából nem történt semmi. Mivel a tanárok nagy része valami okból kifolyólag nem volt az iskolában, ezért volt egy pár óra amelyet más tartott, máshogyan.
A kezdetben még nem volt meglepetés, hacsak az nem, hogy a festés elején megbeszéltük, hogy egy-egy képünkkel résztveszünk a suliban egy kiállításon, melyet majd aztán mindenki nagyon megtekinthet, főleg akkor, mikor majd lesz a nagy családi nap. Aztán folytattuk a műveinket, majd a folytatás már más volt, lévén nem volt Steffen, így a szokásos együtténekléssel összekötött zenei blokk elég furcsára sikeredett. Volt itt minden, mint a búcsúban. Mivel ezeket a diákok is megtarthatják, így videoklipeket és egy dán rövidfilmet is megnéztünk, köszönhetően az előadó dán diákoknak. Az i-re a pontot Zsuzsi tette fel, ugyanis megint elgyakoroltatta az apacukát, meg a csip-csip csókát a dánokkal... Elég gyerekes lett, de azért úgy nézett ki, hogy élvezték a dánok.
Ezután ebéd, majd nekem a "szokásos" lyukas óra, melyben mostam, tanultam, tehát hasznossá tettem ismét magam. Az utolsó órákban jött a Norbi torna helyett Niels, aki próbálta Svendt helyettesíteni...
Vacsora, tanulás, majd este portugál óra, melyet nagyrészben egy tanteremben ülve vettem végig, köszönhetően annak, hogy még a kezdés előtt bejött az egyik észt lány skype-olni a gépterembe, majd megérkezett két nagyobb hangú dán lány is, akiktől aztán már képtelenség volt nyugodtan portugálozni. Így átmentem az egyik terembe, ahol kitűnő térerő és nyugodt, csendes légkör fogadott. Szerintem legközelebb is, onnan fogok portugálozni, ha már nem vagyok kötve a köldökzsinórhoz, akkor miért ne?

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats