31 október 2008

Halloween party

Ma ismét Fun & Fitness-szel kezdtünk, ahol az óra nagy részét a náluk is régi nemzeti játékként kezelt "kidobós"-t játszottuk, majd nekem szabadidő következett. Ezt álláskereséssel töltöttem, illetve próbáltam információhoz jutni a Sterling-gel kapcsolatban. Holnap írok a Norwegian.no-nak egy levelet, mert azt írták az oldalukon, hogy november 8-ig van lehetőség féláron eljutni a kívánt úticélhoz, ha bemutatom a Sterling jegyem. Na most csak az a kérdés, hogy ez mennyiben lehetséges, ha nekem Dániából szól a jegyem Budapestre, mert természetesen elmegyek Oslo-ba, ha így megoldható, mert ugyanennyiből jönne ki, ha Malmö-ből szeretnék menni Wizzair-rel, hiszen ott meg a csomag szállítása kerül nagyon sokba. Na mindegy, majd kiderül.
Ebéd után röplabdáztunk, ahol a 6-os pozícióban lévő játékos szerepével ismerkedtünk meg.
Viszont utána elkezdődött az őrület, mindenki vadászta a jelmezeket a ruhatárból az esti party-ra, végülis nem Hitman leszek, hanem szerzetes, találtam egy fekete reverendát, csuklyával, mert az úgyis megy a leborotvált fejemhez. :)
Lassan vacsora, mindenkinek a szettjében kell megjelennie rajta!
A buli vicces volt, a többiek véleménye szerint az enyém abszolút találó volt, hozzám illett leginkább a jelmez. Itt volt a Spice Girls is (5 fiú beöltözött a lányoknak megfelelően), áztán még manók, vámpírok és vadászaik, kalóz, bokszoló, spanyl tánctanár (utalva a múltkori filmre amit a moziban láttunk), úgyhogy széles volt a paletta.


A nemzetközi csoport nagy része az étkező előtt, illetve én vagyok, pontosabban a jelmezem látható a másik képen.

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats