29 október 2008

Első kedd a második periódusban

A sérülésekről... Az enyémmel már szinte minden rendben, csak olyan mint máskor is, amikor kaja közben megharapom a számat, pár nap és semmi nyoma. Ellenben Zsuzsi lába nem 100-as, mivel reggel nem tudott rá állni sem, így gyorsan beszéltünk Svend-nel, hogy mi a teendő. Szóltunk Mikinek, hogy kísérje el Zsuzsit, ő nem annyira dán óra bolond, mint én, így aztán én tudtam menni dánra, ő meg Zsuzsival a kórházba. A folyamat, melyet Mikiék abszolváltak, az alábbi volt: suliiroda, onnan telefon, majd papírok összeszedése, 5 perc várakozás, betegszállító érkezés, Aarhus helyett Randersbe érkezés a kórházba, pár perc várakozás, röntgen, kötözés, majd a kórház által hívott taxival kb. 2 és fél óra múlva visszaérkezés. A taxi sem került pénzbe és a többi ügyintézést is ingyen kihozták, mivel volt EU-s egészségügyi kártyája Zsuzsinak. Nem volt dán társadalom és kultúra óránk (új tárgy), mert a festő tanár elkért minket, hiszen jött a suliba egy előadás erejéig Papfar (Søren Behncke), aki kartondobozokból csinál mindenféle dolgot, kollázsokat, szobrokat. Érdekes előadás volt, megérte résztvenni rajta, a tanárunk, Marianne fordított nekünk.
Kóruséneklésen a Crowded House egyik számát a Weather With You-t gyakoroltuk, megint több szólamban. Ezt a számot már régóta vadásztam, csak nem tudtam az előadó nevét. :)
Táncon egy rockyszerű táncot vettünk és ugyebár nem szeretem ezeket a dinamikus táncokat, mégis jól esett ez most.
Este kaffeaften, ahol lehetett választani, foci vagy társasjátékok... Természetesen az előbbi mellett döntöttem, ismét több, mint egy órát játszottunk intenzíven. Ezt követően rádöbbentem, hogy régen voltam fodrásznál, úgyhogy Zsuzsi segítségével, lenyírtuk, végül az elmaradhatatlan dán tanulást is beiktattam még a napomba, hogy azután nyugovóra térhessek... :)

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats