27 október 2008

Elkezdődött a második szakasz

Pár új óra néhány "régi" helyett, kissé változó órarend, de alapjában véve minden ugyanaz.
Csapatépítés helyett labdajátékok, amely nem azt jelenti, hogy focizunk, kosárlabdázunk, kézilabdázunk, két órán keresztül, hanem olyan játékokat játszunk, amelyekhez labda szükségeltetik. Igazából hasonlókat már az utolsó csapatépítés órán vettünk, csak most Svend miatt sokkal pörgősebben.
Ez a nap aztán a sérülések napja is volt. Csodálkoztam is, hogy engem eddig elkerültek ezek a dolgok... Történt, hogy labdajátékok közben, mikor 4 a 4 ellen játszottunk egy kosárlabdás helyezkedési gyakorlatot, az ellenfél egyik tagja a háta mögött próbált továbbitani egy labdát, de szerencsétlenségemre, pont arcon talált. A szám felszakadt és egy kissé be is dagadt, de igazából amikor otthon a céges focibajnokságban játszottunk, sokkal komolyabb sérüléseket is szenvedtem már el. A másik dolog Zsuzsival történt, rosszul lépett, aláfordult a bokája és ráesett még egy másik lány is. Este már nem bírt rálépni, holnap megy dokihoz vele, ha nem gyógyul.
Napközben előtte még a múlt héten említett festmény kiállítás installációját csináltuk a folyósón, van még rajta mit alkotni.
Este aztán ismét a tanulás vette át a főszerepet...

2 megjegyzés:

Gab írta...

Jobbulást neked sérülés ügyileg. De nem aggódom, voltam terem foci meccseden nézőként, s el is borzadtam. Keményből vagy te : )

Balu írta...

Köszi szépen, igyekszem! :) Egyébként nem is hiszem, hogy lehet úgy sportolni, hogy az emberrel nem történik ez vagy az.

Free counter and web stats