11 október 2008

Nagyon szombat

Ezek azok a szombatok, amikor teljes nyugalom és csend telepszik a sulira. A reggeli is csak 10 óra után van, nincsen ebéd, a vacsora is szinte családias hangulatú, szóval ilyenkor mindenki, aki itt maradt, mintha egy kis családot alkotna. Ma reggel (10.15-től) a reggelit negyed magammal varázsoltam az asztalra, én az italokért voltam a felelős. Kávét készítettem, na jó mondhatjuk azt is, hogy forraltam hozzá vizet, majd a gyümölcskoncentrátumokat is higítotam a megfelelő arányban. Aztán a reggeli végeztével a mosogatás, törölgetés, asztal letörlés, összesöprés és kaja elrakási feladatokat is megosztottuk. Ezután sokan bementek Aarhusba, Aalborgba meg a "citybe" is vásárolgatni, hiszen vacsoráig nagyon sok idő állt a rendelkezésükre.
Részemről megmaradtam a tanuljunk és töltsük hasznosan az időt projektnél, így aztán először a dánnal foglalkoztam, majd lazításképpen a picasa képek között raktam rendet, majd pedig a portugált gyakoroltam serényen, nehogy hiányt szenvedjek benne.
Ezután következett a vacsora, melyet rendhagyó módon a sønderhus (az az épületszárny, ahol én is lakom) konyhai részében fogyasztottunk el (sült krumpli, csirke valamivel és hozzá saláta) Este aztán megnéztem a magyarok meccsét az albánok ellen, egy internetes oldalon kommentátorok nélkül, így aztán sokkal jobb is volt a meccs. :)
Aztán pedig a jövő szerdán dánul előadandó mondókámat kezdtem magyarul összeállítani, újabb hét, újabb kihívás...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats