06 október 2008

Tanulás és pihenés

Ez a nap ismét az aktív pihenés jegyében telt. A buli után a diákok nagy része ki sem dugta a fejét a levegőre, ki így, ki úgy töltötte ezt a napot. Részemről egy nyugodt, ámde hasznos napot terveztem és ez sikerült is. A nap nagy részében a tanulást helyeztem előtérbe, töltöttem le új listákat a nyelvtanuló programhoz, majd 3,5-4 órát aktív nyelvtanulással töltöttem. Mivel ebéd nem volt, így csak a kis kaja csomagomat kellett időközben elfogyasztanom. Szerencsére délután már az idő is jobb lett, hiszen előző estétől délig, először a szél akart volna bejönni a szobába, már ha hagyjuk, míg a éjszakától az eső szakadt kérlelhetetlenül. Délután aztán varázsütésre kitisztult az ég. Vacsora után aztán láttam olyat, mint még otthon sem, egy több ezer fős madárraj lepte el az eget, mire felrohantam a gépért, hogy lefotózzam őket, már csak a végét sikerült lekapni, de még így is hihetetlen látvány volt. Este aztán Real Madrid meccset néztem a neten, mely elég vicces volt, először egy dél-afrikai csatornán néztem, majd az átviteli problémák miatt átváltottam egy amerikaira, végül egy spanyolon fejeztem be a meccset... :)
Este aztán feltöltöttem a filmeket is a Sprækkebjerg túrával kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats