02 szeptember 2008

Egy másik hétfő

Mivel lassan mindenki visszatért a suliba, semmi akadálya sem volt, hogy elkezdjük a következő hetünket is. Elmaradt a sport és csapatépítés óra, mert jött egy dán politikus, hogy előadást tartson a dánoknak a bűnözésről, terrorról így mi nemzetköziek közben egy dán filmet néztünk meg.
Festészeten további technikákkal próbálkoztunk, miként lehet egy egyszerű képet, vagy akár fénymásolatot alkalmazni egy festmény részeként. Kíváncsi vagyok rá, mert eddig csak az "egyszerű", hétköznapi festészettel barátkoztam, mással nem.
Este megint másztunk, mivel gőzerővel készülnek az emberek a jövő heti francia útra. A végén szólt Rikke, hogy ha szükségem van a további mászófelszerelésre, nyugodtan bemehetek a tanáriba és elhozhatom, mert nekem megengedik. Benne vagyok abban a 4 emberben, akinek adott ez a lehetőség. :)
A mai napon még a fürdőt is kitakarítottam, bár a szellőző megfelelő működése nélkül eléggé gázos feladat lett belőle, ugyanis ez a klóros fertőtlenítő (Klorin, mivel nem kaptam Domestost), irgalmatlan módon kicsinálta az orrom. Mikor kinn voltam a szabad levegőn, akkor is úgy éreztem, mintha egy uszodában lennék, na nem azért, mert ha esett volna, akkor elázom és csuromvizesen éppen uszoda feeling tört volna rám, hanem azért, mert ez az égtelen klór szag teljesen olyan volt, mint régen a Kondorosi vagy éppen a Városmajori uszodában. :S Émelyítő!

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats