10 szeptember 2008

egy teljesen átlagos kedd

Mivel megint nem volt okunk fennmaradni, ezért aztán időben le is tudtam feküdni aludni, minek következményeként, frissen, üdén ébredtem.
Reggel mosással kezdtem a napot, mert már nem volt egy rongyom sem amit felvegyek. Gyors teregetés, majd dán óra. Haladunk, haladunk, lépésről-lépésre. :)
A kóruséneklés elég érdekes volt, mert Steffen beosztotta az embereket, hogy ki, mikor jelenjen meg az órán, hiszen egy dalt (Only You) gyakoroltunk be, de több szólamban. Jól sikerült, nekünk pasiknak kellett a kevesebb idő összehozni a megfelelő hangzást.
Majd táncoltunk, folytattuk az angol keringőt, majd belekezdtünk a jive-ba is. Ha lehet, én inkább maradnék a tradícionális keringőnél...
A nap végén kötelező jelleggel jelen kellett lenni egy előadáson, melyet a teatersportosok adtak elő... Előjött a nagy probléma, dánul beszélnek, nem fordítanak, nem értünk semmit, ettől nem vagyunk annyira boldogak... Steffen mondta, hogy azért nem fordítanak nekünk, mert túl gyors a szöveg és nem bírják a tempót fordításilag... :S
Na mindegy, ismét hamar visszavonulót fújtam.

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats