29 szeptember 2008

Pörgés és sport a jelszó

Reggel 6.45-kor csörgött ismét az óra, hogy atombiztosan további 3 szundival időben tudjak felkelni a reggelihez, csakhogy... Miki is szokásához híven beállította az ébresztőt, de vagy nem hallotta, vagy nem érdekelte, hogy csörög, 7-kor és egy nyögvenyelős szundi múlva ismét ordíttatta az ébresztőjét és csak kb. 5-5 perc után kapcsolta le. Ez ahhoz tökéletesen jó volt, hogy leérjek a reggelihez, de neki még így sem sikerült, 10 előtt pár perccel kelt, hogy az együtténeklésre azért leérjen.
Csapatépítés órán különféle érdekességeket csináltunk ismét, többnyire 2 személyes dolgokat, de igazából ezek inkább erősítő feladatok voltak, mint sportos-játékosak. Aztán 3 fős csoportokba kerültünk és úgy is csináltunk egy hülye feladványt. Ennek a lényege az volt, hogy az egyik lefeküdt a polifoamra háttal, a másik keresztbe rajta, míg a harmadik ismét keresztbe, tehát úgy mint az első, csak 180 fokkal elfordulva. A feladat az volt, hogy ki kellett szabadulnia a középsőnek a szendvicsből. Na most ez nem is lett volna probléma, ha az egyik társam ne lett volna bőven túl a mázsán, míg a másik meg állandóan a konditeremben lóg, bár nem egy kigyúrt állat, de akkor is. Na jó nekem sincs panaszra okom, főleg amióta így naponta standardban megvan legalább 3 óra sport foglalkozásom. Szóval majdnem sikerült kiszabadulnom a szendvicsből, de nem igazán kaptam levegőt az elején, mikor szorítottak ezerrel, nehogy kiszabaduljak. Az óra végén meg kaptunk egy feladatot, miszerint a következő hétfői órára ki kell találnunk egy játékot. Ehhez számokat kellett mondani, az új 3 fős csapatok minden tagja mondott egy kétjegyű számot és ezekből egy kulcs alapján kiderült, hogy milyen fő paraméterek szükségeltetnek a játékhoz, amit nekünk kell majd prezentálni. Érdekes lesz ez is! :)
Ebéd, majd festészet. Festészeten haladok a műveimmel, lassan, de biztosan.
Egyébiránt próbáltam beszélni az ügyvéddel, hogy megkérdezzem, hogy mi újság, mert nagy a csend. Erre természeten megint nem tudtam elérni, mert fontos tárgyalása volt, míg amikorra mondták, hogy hívjam ismét, akkor meg már nem volt bent, mert el kellett szaladnia... :S Most vagy hülyének néz, vagy ennyire nem érdekli az ügyem, nem tudom. Azt hiszem kap annyi pénzt, amiért azért lehetne segítőkészebb is, nem értem...
Vacsora előtt elmentünk Zsuzsival egyet kerékpározni, gyakorlásképpen, hiszen így kell majd hazajönni csütörtökön. Na most hihetetlen mennyiségű autó közlekedik a suli feletti útnál, így aztán paráztam is rendesen. Visszafelé a suli utcáján jöttünk, na itt már nyugisabb volt, ítt csak egy csörgedező patakba akartam majdnem beleesni... Nem sikerült szerencsére. Kb. félórát kerékpároztunk, jól esett (mint ahogyan utána az eső is).
Vacsora után meg kétórát fociztunk, az is jó volt, úgyhogy a napot legalább 4-4,5 óra sportolással töltöttem. Este aztán meg pihi és dán volt még a terítéken.

3 megjegyzés:

Gab írta...

Ééérdekes lehetett az a szendvics formáció : )

Irigyellek hogy ennyit sportolsz, én max naponta kétszer megteszem a Füredi utca - Örs vagy az Astória - egyetem távot. És még a levegő is egészséges......

Balu írta...

Jó a sok sport, csak most szerintem átestem a másik ló túlsó oldalára, alig bírtam menni egész nap, úgy fájt a talpam, sarkam... :S

Gab írta...

Én egyszer paintballozás után voltam így. 4 óra kúszás-mászás-guggolás-futkározás. 3 napon át kerültem minden lépcsőt mert nem bírtam emelni a lábam : D

Free counter and web stats