26 szeptember 2008

Minden napra egy kis meglepetés...

Igen, a mai napra is jutott belőle és nem is kicsi, legalábbis nekem volt az. Ugyanis örömmel és meglepetéssel konstatáltam, hogy sokan olvassák, vagy esetleg csak nézik, nyomonkövetik a blogot. :D Ma például Spanyolországból és Brazíliából kaptam - teljesen idegenektől - észrevételeket a bloggal kapcsolatban. Ez jó, teljesen meglepődtem tőle! :)
A mai napról dióhéjban...
Reggel a fun & fitness órán szabadtéri M-ballozás volt a program. Ha lehet mondani, ez inkább volt M-ball, mint az előző napi, amit játszottunk. Itt teljesen simán ronggyá vertek minket, ez talán köszönhető annak is, hogy a mi csapatunkban egyedül voltam fiú, míg a többi csapatban 2-2-en voltak, ráadásul nekik majdhogynem nemzeti sportnak is lehet nevezni ezt, szóval nem igazán voltunk a helyzet magaslatán. Sebaj, ez csak játék, sőt mi több csapatjáték. Utána a dán óránk elmaradt, mert Steffennek vendégei jöttek, de mondta, hogy mindenképpen bepótoljuk a kieső órát. Utána ismét röplabdáztunk, Rikke szerint egyre jobban játszunk, látszik már némi tudatosság is a játékunkban... Ha ő mondja... :D
Vacsora előtt elmentünk vásárolni, mivel péntek, így lehet alkoholt fogyasztani. Mivel szabad hétvége ez is, így dán csak elvétve található az épületben, többen vagyunk külföldiek. Majdhogynem végigjártuk az összes boltot, amely a városban van, mert hol ez, hol az volt olcsó (ugye a kelet-európai vér) márpedig van egy pár bolt. Fakta, Super Best, Kvickly, Netto, Kiwi ... és ezek mind a belvárosban, közel a helyi "Váci utcához". Előfordulhat, hogy a külső részekben még van másik is, de nem valószínű. Egyébként mozi is van, sőt egy "pláza" is a vasút- és buszállomással szemben Hadsten Centeret néven. Szóval egy nagyváros csak kicsiben.
Vannak további érdekességek is, például Modelbane Europa nevű modellvasutakat bemutató "múzeum". Európa egyik legnagyobb számítógép vezérelt terepasztalával!
Szóval, egyre kedvesebb a hely, egyre inkább bejön a hangulata.
A vacsora már teljesen "meghitt" volt, tizennéhányan ettünk, csendben, nyugalomban. Este nekem portugál órám volt, egyesek filmet néztek a kivetítőn, mások visszavonultak a szobájukba.
Szépen, csendben szeptember utolsó hétvégéjéhez érkeztünk...

2 megjegyzés:

Gab írta...

Na végre megleltem a blogodat, most már kíméletlenül követhetem mindennapi sorodat : )

- Öcsi

Balu írta...

Szeva,

Köszönöm szavaid, örülök, hogy te is rám találtál.

Remélem érdekesnek fogod találni.

Free counter and web stats