23 szeptember 2008

Egyszerű kedd

Sokban nem tért el ez a nap a tegnapitól, maximum annyiban, hogy már visszatértek közben a többiek. Mintha valahogy még mindenki lélekben Franciaországban lenne...
Reggel éneklés, majd a kérdések percei következtek. Páran előjöttek a Franciaországban eltűnt dolgaikkal, pl. valaki egy üveg borát hiányolta... Nekünk meg a söreinket itták meg, aztán mégsem tettük szóvá... :S
Aztán jött a dán óra. Már a negyedik lessonnél tartunk, az infinitive, az imperative és a jövő idő mikéntjét tekintettük át. Továbbra is tartom, hogy a kiejtés lehet majd a vízválasztó.
Kóruséneklésen 2 dallal foglalkoztunk, egy dánnal, mely benne van a daloskönyvünkben, míg a másik már jóval ismertebb volt, egy Simply Red dal, a Something got me started. Ezt is külön lány és fiú szólamban gyakoroltuk, nekünk megint elég volt fele annyi idő, mint a lányoknak, hogy elfogadhatóva álljon össze a hangzás... Jó volt megint énekelni, de azt hiszem ezt már említettem egy párszor.
Végül a táncon a jive lett befejezve, szerencsére, mert nem igazán szeretem ezt táncot. A következő remélem tradícionálisabb lesz és nem ilyen pörgős, komplex, mint a végén lett a cha-cha-cha, meg volt ez a jive.
Este még volt egy közös képnézegetés, de nem igazán voltam a dánokkal egy hullámhosszon, mert míg ők szinte csak egymást fotózták, mindenféle pozitúrában, addig én inkább a tájra összpontosítottam. Megint csak nem vagyunk egyformák...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats