02 szeptember 2008

hétvége - második rész

A szombat éjszaka, végülis nekem nem igazán volt hosszú, mert én még vonattal jöttem vissza szombat este. Fáradt voltam, meg igazán nem is volt kedvem éjszakai szórakozóhelyre menni. Arról nem is beszélve, hogy a vasárnap reggeli kajánál jelenésem volt, benne voltam a reggeli készítő csapatban.
Sikerült kialudnom magam, úgyhogy jól indult a vasárnap. Volt megint portugál óránk is, most először konferenciabeszélgetéssel, baromi mókás, hogy különböző helyszíneken ülő emberek beszélgetnek egymással relatíve egyszerre.
Vacsora után odajött hozzám az egyik dán lány, hogy felügyelném-e őket falmászás közben, mert ők készülnének Franciaországra, csak még nincs elég tapasztalatuk, gyakorlatuk. Természetesen szívesen segítettem nekik, nekem sem ártott némi gyakorlás.
A nap további részében erőteljes pihenésben voltunk az első szabad hétvégénken.

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats