30 szeptember 2008

Kényszerűen "hétvége"

Ma dán óra, meg kóruséneklés, meg táncóra... lett volna, ha, nem betegedik meg a Steffen, míg a táncon részt tudtam volna venni, ha a tegnapi napon nem strapálom le annyira a lábam, hogy ma alig bírtam még lábra állni is, nem hogy menni, sőt táncolni. Így aztán kényszeredetten "szobafogság" lett belőle, bár nem lustálkodtam, hanem tanultam dánt, meg intéztem a dolgaimat.
Beszéltem az ügyvédnővel is, aki "megnyugtatott", a bíróság, nem nagyon kapkodja el az ügyintézést sosem, úgyhogy jó esetben november végén, december elején várható válasz az ügyünkben... :S Amikor belevágtam ebbe a lakás vásárlásba, nem gondoltam volna, hogy 2 évet kell várnom arra, hogy ténylegesen az enyém lehessen a "palota". Na mindegy, most várunk, mást úgysem tehetünk.
Este "pihenésképpen" még egy laptophoz is próbáltam drivert vadászni, mert egész egyszerűen, egyik pillanatról a másikra, elment a hangja. Sajnos ehhez kevés voltam, viszont ha az eredeti telepítőlemezt előkerítik, akkor azért sikeresebb lehet az ügy. Közben követtem a Zenit-Real Madrid meccset a neten, szerencsére nyert a Madrid! Aztán meg ismét kiürült a suli, bár most csak 2 órára, mert elmentek a fiatalok "meccset nézni". Igazából ez csak indok volt, a hétközbeni ivási lehetőség inkább érdekelte őket. :) Ja egyébként az általuk követett meccsre (Aalborg-Man. Utd.) ki szerettem volna menni, mert itt játszották tőlünk kb. 100 km-re, de aztán a jegyárak elrettentettek. :( Mindegy, fogok én még meccsre menni Skandináviában!
Végezetül még a családdal (Reni, Anyáék) is tudtam beszélni Skype-on, aztán mondtam nekik, hogy holnapután, ha hazaértem a "kiképzésből", ismét jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats