27 szeptember 2008

pihenős, tanulós szombat

A suli kong az ürességtől, illetve pontosabban nincsenek diákok, csak egy nyugdíjas kórus pihent meg a vendégszállásokon, gondolom a koncertjeik között félúton. Napközben ráadásul csak 4-en voltunk a maradék diákság is bement Aarhusba, így aztán kíséreteties csend honolt az egész épületben. Így legalább senki sem zajongott, senki sem zavart, nyugodtan tudtam pihenni, meg tanulni a dánt. Érdekes dolgok vannak ebben a dán nyelvben, például az, hogy sajnálom (I'm sorry), dánul Det er jeg ked af módon írjuk, és hangzás szerint valami ilyesmit kell ejteni, dé é kid é. :) Szóval nem egyszerű a nyelv, de tetszik, pláne ezzel a szoftverrel.
Vacsoránál már ismét "tömegekben" voltak a diákok, voltunk vagy egy tucatnyian. Mintha egy családi vacsorához ültünk volna le. A végén én voltam a soros elpakoló, takarító az étkezőben. Ezután mindenki visszavonult és kedve szerint töltötte a szombat estét, én a blogírás mellett, folytatom, folytattam a tanulást. Ja a blogírásról jut eszembe, egy minimál képes blogot is indítottam, de ezt csak azért, mert sokan nem találják a picasa-n a képeimet. Ezen az új blogon
elkezdem picture of the day (potd) alapon az eddigi utazásaim során készült képeket megmutatni, azt hiszem örök élet + egy nap lesz, mire az összes képem sorra kerül, így aztán az nem lesz egy pörgő blog egyelőre.

3 megjegyzés:

Gab írta...

Jó hétvégét neked!

Kifejezetten érdekes a blog, rendszeresen fogom olvasni : )

Most még csakúgy a felénél tartok, de még 1 két nap és az egészet elolvasom. Jó tudni hogy megvagy.

Egyébként annyira megihlettél hogy kezdtem én is egy saját blogot, bár azt csak saját magamnak, hogy emlékezzek mik történtek meg velem. Ha gondolod csekkold meg, sokat nem fogsz belőle érteni : )

http://dezsoelete.blogspot.com/

Balu írta...

Meglehetősen érdekes a hangvétele, de remélem nem fogod egyszer a fejemhez vágni, hogy "na ezt a blogot is minek kezdtem el írni, kellett nekem elolvasni azt a másikat..." ;)

Jó blogolást neked is!

Gab írta...

Szerintem a hangvétel igen csapongó lesz majd az éppen akutális hangulatomtól függően, ez a teljesen racionálistól az elborultan pszcihedelikusig fog majd valószínűsíthetően terjedni : D

Most megyek is megírom a mai napom....

-öcsi

Free counter and web stats