07 szeptember 2008

szombatra megszárítja, a Nap... vagy nem...

Sikeresen felkeltünk fél 11-kor, köszönhetően a jó bulinak, úgyhogy a reggeli az már majdnem ebéd is volt, így aztán csak kétszer ettünk, bár akkor kiadósat. Szerencsére nagy szemetet nem hagyott maga után a társaság, így elég hamar sikerült a takarítást is abszolválni.
Eléggé másnapos volt az emberek többsége, ezért aztán a mai napra beütemezett Számháború sem tartott 3 órát, hanem csak alig több, mint egyet. Ez volt a második napja a sporthétvégének, melyet azok a nemzetköziek szerveztek, akik benne voltak a sporthétvége szervezői között -Zsuzsi, Miki, Denitsa meg én. Szerintem jól sikerült és szerencsére az idő is kegyes volt hozzánk, éppen nem esett addig, míg kint voltunk az (egyik) erdőben. Ezután a pihenés vette át a főszerepet, mert mindenkin (vagy legalábbis a sokat ivókon) erőt vett a fáradtság és kialvatlanság. Vacsoránál kihirdettük a győztes csapatot... Hát nem mi voltunk azok, pedig akár emlékezhettem volna is a számokra, hiszen én is csináltam! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats