10 szeptember 2008

a szokásos, "megbeszélős" szerda

Mivel ez a szerda is olyan volt, mint a többi szerda, ezért elég egyszerűen lehet vázolni a történéseket.
Reggel festészettel kezdtünk, ahol szerencsére már jól tudtam haladni a képemmel, sőt... :)
Ezután jött az éneklős-megbeszélős szakasz. A tegnap és a már korábban is gyakorolt számot (Only You) adtuk elő a többieknek, nagy sikerrel! :D A továbbiakban ezerrel zajlottak a történések, persze ismét dánul, amely érthető, hiszen mégiscsak Dániában vagyunk, de akkor is, ha vannak nemzetköziek és ugyanúgy a diákok közé tartozunk, akkor miért nincsenek tekintettel ránk? SJ próbálta fordítani nekünk a mondanivalókat, de így is csak minden 4.-5. mondatot tudtuk meg ismét, amely azért elég furcsa, na mindegy, próbáltuk összetenni a morzsákat, úgyhogy azért nem maradtunk info nélkül. Megvan a francia házbeosztás... 4 dánnal kerültem össze, pontosabban, ha a származásokat is nézem akkor azért nemzetközibb a házunk, lévén, hogy Elizabeth örmény, Ali török számazású, rajtuk kívül van még 2 másik lány, Line és Anette (aki katona lesz). Szóval érdekes csapatba kerültem, az biztos. Beszéltek még a koppenhágai útról is, kaptunk térképet is, ha netán nem találnánk meg egymást, meg a teret, ahol énekelni fogunk az utca népének, szeptember 11. alkalmából. A haza érkezés valamikor hajnali 1-2 között várható. Majd kiderül...
Ebédre végre megismerhettem a dánok nemzeti desszertjét, eper egyfajta zselével majd leöntve tejjel; ez a desszert egyben nyelvtörő is, aki ezt ki tudja mondani helyesen, az már az összes többi dán szót, kifejezést is ki tudja majd ejteni. Ez az étel tehát a: rødgrød med fløde.
Ebéd után elmentem csináltatni képet, mert a tartózkodásihoz kell (csak akkor mihez adtuk be otthon a 2 másikat?), úgyhogy 100 koronáért csináltak 6 képet, bár így legalább megint van képem, ha kell esetleg még máshová is leadni.
Délután még "Norbi torna", aztán pihenés ezerrel Koppenhágára.
Este egy kissé megijedtem, mert az egyik fogamnál az ínyem kissé bedurrant és nem igazán volt rá ellenszerem. Ekkor jutott eszembe Ali (leendő franciaországi háztársam), aki még a pénteki bulin mutatott egy jófajta nedűt, melyet kizárólag a bár alkalmazottaknak készített. Tehát elmentem hozzá, hátha… és tényleg, volt nála dán vodka. Úgyhogy kortyintottam belőle, aztán meg öblögettem. Jól esett, bár most a gyógyító szándékot próbáltam igazából előtérbe helyezni. Eztán még elmentem a Statoil kútra, hogy keressek valami saját gyógyszert. 110 koronáért hozájutottam egy jófajta Jägermeisterhez. Ahogy elnézem az otthoni árakat, teljesen baráti áron! :) Most már csak hatnia kell!!

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats