25 november 2008

Még nehezebb éjszaka, majd nappal

Az éjszaka nem telt annyira jól, mint ahogyan gondoltam, ugyanis arra ébredtem, hogy nem kapok levegőt, aztán elkezdtem könnyezni is majd aztán a víz is kivert. Egyszóval ramatyul éreztem magam. Reggelig valamelyest javult a helyzet, de igyekeztem a minimálisra redukálni a jelenlétem a közösségben és inkább feküdni, aludni és kúrálni magam.
Reggelizni azért lementem, majd ezen a workshop day-en az első témát azonnal ki is hagytam, így nem mentem le kórusolni. Ebédet követően jött Mr. Erik órája, amelyen már csak azért is részt kellett vennem, mert a két héttel ezelőtt írt téma kidolgozásunkról most beszélgettünk. Nem nagyon voltam toppon, vártam a végét. Aztán jött egy Woody Allen film megtekintése a program következő részeként, de azt már nem követtem nyomon, inkább felvonultam a szobába és próbáltam kiheverni ezt a nyavaját.
Ami a leginkább zavaró az egészben, az a száraz köhögés, állandóan megerőltetem vele a torkom, amely most már méginkább fáj... :S Egyébként az idejét sem tudom, mikor volt utoljára ilyesfajta nyűgöm.
Mindegy most már elég volt ebből, legyen vége!!
Este aztán a nap zárásaként, a Svend által beharangozott meglepetés rendezvényen, ahol elvileg kameráznom kellett volna, végülis Zsuzsi volt az "operatőr"... Ez van, majd legközelebb remélem már jobban leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats