08 november 2008

Egy novemberi borongós nap

Most már tényleg kezd elég lenni az alvásból, most is 11 után keltem. Ellenben sok mindenről nem maradtam le, lévén itt a hosszú hétvége és a tegnaphoz képest is kevesebben maradtunk.
A késői reggeli után Zsuzsival belekezdtünk a munkakeresésbe, legalábbis a tájékozódásba, bár holnap az århusi magyar találkozón valószínűleg több konkrét infót zsebelhetünk be, mint most tapasztalat nélkül a netről. Mivel ebéd nem volt így nyugodtan tehettük mindezt, ráadásul az időjárás is hozza a heti formáját, ha éppen nem esik, akkor ködös, párás, szürke a táj. Abban biztos vagyok, hogy sokan jelen időjárási viszonyok között inkább a napsütéses tengerpartot választanák és nem Dániát... ;)
Délután beszéltem nővéremékkel, majd egy kicsit kimentem levegőzni, mert bár nem tetszetős ez az idő, de egészséges, a mostani napok budapesti levegőjénél tuti, hogy tisztább! :)
Vacsorához le kellett menni mindenkinek segíteni, így aztán már 5-től ott todzódtunk a konyhában, én ismételten a kávékészítést vettem szárnyaim alá, igények szerint készítettem egy erősebbet, meg egy gyengébbet is a társaságnak. Vacsora végeztével, 7-től egy pókerpartin vettem részt a neten, akik a héten regisztráltak, azoknak ez a parti ingyen volt. Előtte azért szóltam Chrisnek, hogy volna-e kedve segíteni benne, hátha ketten többre megyünk, de mire leért már nem nagyon kellett segítenie, mert egy rizikós játékban elbuktam a zsetonok nagy részét, aztán meg már hiába kapáloztam nem igazán tudtam feljebb jönni. Így a több, mint 1200 játékosból a hatszáz valahányadik lettem. Kezdésnek azért nem rossz...
Este aztán kinyitották az Einsteint, ahol ingyen sör fogadott, így ittam kettőt, majd lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats