27 november 2008

A szoba fogságában 2.rész

Most már szinte csukott szemmel megtudom mondani, hogy hány sarka van a szobának, annyit töltök benne. :S
Na mindegy, a lényeg a lényeg, ma már egy hangyányival jobban vagyok, csak most éppen az időjárásváltozás miatti fejfájás kezdett előjönni a este folyamán. Kaptam egy antibiotikumot (Duomox) a lengyel lánytól, rendes volt, mert felolvasta a lengyel használati utasítást hozzá, de azért biztos ami biztos utánanéztem hátha lehet otthon is kapni és láss csodát ... tényleg! Így elolvastam magyarul is, hátha írnak valami apróbetűs fontos dolgot, de szerencsére nem, ellenben megtudtam, hogy egy-egy tabletta, mint a lórúgás, hiszen 1000 mg-os a cucc, úgyhogy ha ez nem öli meg a bacikat akkor semmi, max az apróra tört Gillette penge. :S
A mai napon a hírek szerint, egy újabb dán diák fejezte be idő előtt a sulit, Bowling (ő szervezte az elején a bowlingozást így rajta maradt a név) Lasse valószínűleg a betegsége miatt, az utóbbi időben már elég sokat hiányzott, úgyhogy sanszos a dolog.
Ma egy labdajátékokról és egy Mr. Erik féle European Studiesról maradtam le, mivel az ilyenkor szokásos fotózás tegnap este lett megtartva...
Egyébként elég sok a beteg, reggel ismét beírtam magam és akkor vettem észre, hogy még vagy négyen szerepelnek a mai napon mellettem a füzetben, mint hiányzók. Az biztos, hogy nem én voltam a gazda, mert ők nem igazán jártak a szobában, de az étkezőben is igen nagy ívben kerültem mindenkit.
Otthonról egy kis jó hír, a lakásügy úgy néz ki elmozdult a holtpontról, így aztán lehetséges, hogy karácsonyra akár már a bútorok is meglehetnek, tehát karácsonyra végre megkaphatom a lakásomat. 2 év után...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats