03 november 2008

Első novemberi hétfő

Ma végre ki tudtam pihenni magam, még ha ennek a reggeli is látta kárát, mivel nem mentem le, hanem aludtam helyette. Ebéd előtt aztán labdajátékokkal mozgattuk meg magunkat, majd jött a festészet. Fő projekt nem volt, mindenki az eddigi be nem fejezett művein dolgozhatott, vagy kezdhetett bele egy másikba. Sikerült kitalálnom, hogy mit fogok következőre megfesteni, vagy egy Sisley tájképet, vagy pedig Munch híres Sikolyát. :) Biztos nem lesz olyan mint az eredeti, de mégis. Alig várom már, hogy szerdán belekezdhessek. Ja, egyébként festészet alatt ment híre, hogy készen vannak a tablóképek. Azt hiszem jobb lett volna, ha nem, mert amint kiderült, nem vagyok rajta a képen! :S Legalábbis arcilag, hiszen a nevem ott van, csak a szobatársamat tették oda is, így aztán míg ő kétszer szerepel, addig én egyszer sem. Az egészben mégis annyi jó volt, hogy a dánok közül többen is felmentek a tanáriba szólni, hogy nálam hiba van, mármint elrontották a képet. Végülis telefonáltak a fotósnak, aki nem tudom, hogy mit fog vele kezdeni, de majd kiderül, legfeljebb nem lesz tablóképem...
Délután forgattunk még, majd közel 90%-os állapotba hoztuk a filmet. Szerda délben bemutató, készül hozzá plakát is, már mindenki tűkön ül, hogy milyen is lesz, én mégis leginkább a fogadtatásra vagyok kíváncsi, remélem azért tetszeni fog nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats