21 november 2008

Fáradt, beteg péntek

Tegnap beszéltünk Svend-nel, hogy ki marad mára a szabad hétvége előtt, illetve mit csináljunk Fun and Fitnessen, de annyiban maradtunk, hogy reggel majd kitaláljuk...
Reggel jött be Jacob az órára, hogy találjunk ki magunknak valamit, mert Svend lebetegedett, így aztán az óra első felében kosárlabdáztunk, majd röplabdáztunk, csak az volt az érdekes, hogy ezen az órán elvileg mindenkinek részt kellett volna vennie. Persze azoknak nem, akik a rendőrségi vonalon vannak itt, mert nekik ma volt valami szeánsz, de ennyien akkor sem akarnak rendőrök lenni, főleg nem a nemzetköziek. Egyedül tettem csak tiszteletemet az órán a 10 emberből... Nem kívánok mélyebben belemenni a dolgokba, de miért fontosabb egyeseknek az alvás, mint a közösségi élet? Nem tudom. :(
Az együtténeklésen aztán kiderült, hogy Steffen is lebetegedett, úgyhogy az éneklés zongorakíséret nélkül zajlott, kb. 15 embernek.
Ebéd után ismét röplabdázás, most már érdemi dolgokkal, megtanultuk a szerválás különböző fajtáit, majd utána megint játék. A délutánra már eléggé elfáradtam, így amikor a következő adag szavakat írtam volna be a byki-be, elaludtam a gép mellett. :S
Estére aztán pihenten újra belevágtam és sikerült befejeznem amit szerettem volna.
Az éjszakába nyúlóan az itt maradt dánok ismét megnyitották az Einsteint...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats