22 november 2008

Pihenés és tanulás a meleg szobában

Szerencsére a reggeli csak 10 óra után volt, így nyugodtan lehetett aludni, bár az automatikám bekapcsolt és így 8 előtt most is felébredtem. :S
Reggeli után rendet raktam a polcaimon és kiselejteztem egy pár régi dán újságot. Utána belefogtam az angol ismétlésbe, majd ezt folytattuk Zsuzsival is. A hétvégéken napi 1,5-2 órát tanulunk, hogy azért a régen használt dolgok is a felszínen maradhassanak. Aztán gondoltam kimegyek sétálok, fotózom egyet, de már lemenőben volt a nap, így inkább maradtam a szobában, majd inkább holnap, akkor úgyis jön Zsuzsihoz a fordító, ergo hamarabb kezdjük az angolt, így hamarabb is fejezzük be, minek folyományaként ki lehet még menni napos időben fényképezni a tájat. :)
Az időjárást tekintve egyébként itt is hűvös volt, de a szikrázó napsütésben, havazás nélkül -ellentétben ugye az otthoni helyzettel- teljesen elviselhető volt a látvány.
Vacsora után aztán a dán került elő, megint töltöttem tovább a byki-t és persze a program szerint feledésbe merülő, vagy legalábbis kívánkozó szavakat ismételtem erőteljesen...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats