19 november 2008

Programok minden szinten

A mai napon ismét nem hagytak unatkozni. Szerencsére. Nem mintha eddig unatkoztam volna. De akkor is...
Szóval reggel bementünk Aarhusba, hogy megnézzük az ARoS Aarhus Kunstmuseumot, illetve a kiállításokat. A modern művészet igen sok iránya található meg itt és bár volt bennem némi fenntartás korábban a modern műveszetekkel kapcsolatban, de most már azt hiszem ez is kezd megváltozni. Az épület csodálatos volt, kívülről semmi különös, de belülről már maga a csoda. Mindenhol ívek, formák, neonok, teljes összhangban, nagyon élveztem a bent létet, szerencsére lehetőség volt a fotózásra is, úgyhogy ki is használtam! :)
Miután kikultúráltuk magunkat, elmentünk egyet ebédelni egy olyan helyre (Huset), ahol az "utca népe" mindenféle előképzettség nékül belefoghat szabadon egy-egy művészeti dologba és így kitalálhatja, hogy tetszik neki, avagy sem. Ez egyébként Dániában is egyedülálló, Marianne, a tanárunk, természetesen ismert itt is szinte mindenkit.
Ezt követően próbáltunk intézkedni CPR és tartózkodási ügyében, de sajnos megint sikertelen volt a próbálkozás, mert a városházáról a rendőrségre küldtek, de mikor odaértünk, már az is zárva volt, mármint a bevándorlási része, így aztán holnap telefonon próbálunk informálódni, remélhetőleg nagyobb sikerrel...
Aarhusi ügyintézési próbálkozásaink után, siettünk vissza a suliba, mert este jöttek a "régi" diákok egy röplabda meccsre, illetve estére. Jó volt játszani, az eredmény sokadlagos volt, bár azért kijött belőlem a játékos vérem, igyekeztem azért nyerni, ennek köszönhetően volt néhány alkalom, amikor szinte feltakarítottam a pályát, mert éppenséggel repültem a labdáért, vagy taglóztam le a csapattársamat, mert ő már érintette a labdát és nem szerettem volna, ha a pont nem a miénk lesz, úgyhogy azt hiszem holnapra megint tele leszek kék-zöld foltokkal, de ezt már teljesen megszoktam, hiszen nálam ez szinte már mindennapos, ha sportolok...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats