20 november 2008

Sánta csütörtök

A tegnapi röplabdának köszönhetően tényleg lesántultam. Mikor felébredtem még voltam ennek tudatában, csak akkor amikor a lábam megmozdítva ki óhajtottam kelni az ágyból... Majdnem ottmaradtam egész napra. A labdajátékok órát Svendnél lemondtam mivel a sebességem -1, úgyhogy nem sok értelme lett volna. Aztán Erik jött a European Studies-zal, ahol Amerika és Európa viszonyát vitattuk meg, mi mit tennénk és miért, mi az igazi hatalom, melyik erő az igazi? Érdekes lehetett volna az óra, ha teljes létszámban vagyunk jelen, de a nemzetköziek egy része elment Londonba meg Izlandra, ráadásul a dánoktól is hiányoztak, úgyhogy közel sem volt meg a teljes csoport.
Majd kiderült, hogy elkészültek a tablóképek, végre a nevem fölött tényleg az én képem szerepel! :) Próbáltam bemenni az irodába, de még nem voltak, aztán ebéd után meg már nem voltak... Nem baj, előbb-utóbb most már tényleg megkapom a tablóképet.
Kicsit más téma, Zsuzsit vacsora után elkísértem egy dán, de magyarul is akcentus nélkül beszélő fordítóhoz itt Hadstenben - mivel sajnos az otthoni vonalak nem jöttek be - és most ért vissza, teljes siker, elvállalta a dán fordítását a novelláinak és úgy néz ki, hogy a könyve is sínen lesz... :)
Szeretném, ha nekem is történne már valami az ügyeimmel, de legalább a lakás projekttel, vagy túlságosan nagyravágyó vagyok?

1 megjegyzés:

Gab írta...

jobbulást a lábadnak : )

Wáá, énis akarok kiadni! De nincs mit nincs kivel : )

Free counter and web stats