14 november 2008

Lassú ébredés

Szerencse, hogy nem volt labdajátékok óra, mert nem is nagyon bírtam volna résztvenni, köszönhetően a hajnali festegetésnek...
Ellenben sikerült kialudnom magam, így a napi órákról nem mMünch Sikolyaradtam le.
European Studies-on a szólásszabadság témakörét tárgyaltuk ki, Chris vezetésével, majd az ebédet követően még az utolsó simításokat is elvégeztem a képen, így aztán sikerült Münch Sikolyát újraértelmezve megfestenem.
Fotózáson ismét témákat gyüjtöttünk, megismertünk néhány alapvető fotózási hibalehetőséget, majd belekezdtünk a Photoshopozásba. :) Ezzel szerencsére nincsen gondom, így próbáltam azoknak segíteni - mint a jó úttörők -, akik eddig nem használták. Este Lars-szal továbbválogattuk a képeket a fotóshow-hoz, ennek köszönhetően a képeim fogják a legnagyobb részét kitenni az egészből! :) Egy kis exhibicionizmus... :O
Már majdnem éjszaka a dánok nagy része elkezdte az ünneplést, mi azért próbáltunk szolídak maradni, Zsuzsival például készítettünk egy blogot neki, hiszen a könyveinek már éppen ideje lesz megjelenni a neten, ráadásul a blogot pár perc alatt tudja frissíteni. Egyébként ő Bak Zsuzsanna aki író, szerkesztő már több könyve is megjelent otthon, több műsorban is szerepelt tv-ben, rádióban. Amint készen lesz a blogja, feltüntetem persze én is, főleg azok számára, akiket érdekel a szépirodalom. Ha minden igaz, a legújabb regénye - Senki fája - valószínűsíthetően megjelenik már külföldön is. Ja és egyébként éppen most írja novelláit Dániáról... Ugye hát, kiből mit hoz ki egy dániai népfőiskolai lét... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats