28 november 2008

A szoba fogságában 3. befejező rész

Az este és az éjszaka még eléggé gázos volt, mert nem tudtam elaludni, egyrészt a fejfájás, másrészt az állandó köhögési inger miatt. Na mindegy, a fő, hogy úgy néz ki túl leszek ezen a szarságon. Azért a mai mozgás órákat nem vállaltam be, így nem voltam Svend óráján és nem voltam röplabdázni sem.
Az iskola megint kiürült, már ebédnél is kevesebben voltunk, vacsoránál meg még annál is kevesebben.
A nap egyik részében a gépen található Akadémiai Kiadós angol-magyar, magyar-angol szótárt telepítettem, illetve csak telepítettem volna, mert nem működik, még most sem. :( Az egészben az a pláne, hogy azt sem tudom, mitől romlott el, hogy újra kellett telepítenem, de a lényeg, egyszer csak azt mondta, hogy nem működik, telepítsem újra. Ezt még megtettem kétszer, de aztán abbahagytam, teljesen megbolondult. :S Aztán Bea is áthozta a gépét, mert talált benne vírust és nem indulnak egyes programok, csináljak vele valamit... Tele volt cookie-val a gépe, ezeket amennyire tudtam, leszedtem, bár ennek semmi köze sem volt a programok futásához, mégis utána elindultak a dolgai, ki érti ezt?? :O
A nap második felét dán tanulással töltöttem, illetve belekezdtem a következő festményembe, mondanom sem kell, ez is egy Münch remekmű, amelyet ha szerencsém lesz, jövőre megtekinthetek a Münch Múzeumban, Osloban. Várom már a találkozást a nagy művekkel! :)

2 megjegyzés:

Gab írta...

Érdekelnek ezek a festmények! Az egyik kedves ismerősömnek most lesz decemberben kiállítása, neked mikor lesz ? : P

Most rám is rám mászott valami nyavaja, vedelem két marékra a teát és adagolom befelé a C-vitamint.

Balu írta...

Nem hinném, hogy lenne, ott még azért nem tartok... :)

Nem lebetegedni! :D

Free counter and web stats