29 november 2008

Lassan 100-as...

Ez a nap, mivel hétvége és nincsen szinte senki az egész épületben, a tanulásé lett igen jelentős részben. Készülvén a holnapi portugálra, átnéztem az egész könyvet, sosem árt újra és újra átismételni a dolgokat, amelyeket már egyszer megtanult az ember.
Minthogy már csak a száraz köhhintgetésem maradt meg és az összes többi nyavalya ahogy jött, úgy tűnt el, már tartósabban is kimozdultam a szobából és nem csak kajálni mentem le az étkezőbe, vacsora után a már jól bevált netező helyre a 8-as terembe mentem és folytattam a dán könyvből a szavak bevitelét a szótáramba, miközben beszéltem Öcsivel msn-en vagy másfél órát.
Este partit rendeztek az itt maradtak az Einsteinben, bár ezt erős túlzás partinak nevezni, mert amikor lementem megnézni, hogy mi a helyzet, összesen 6-an álltak a pult körül és hallgatták a hangfalakból áradó zenét. Hát igen így is lehet "bulizni"...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats