24 november 2008

Egy nehéz éjszaka nappalja... :)

Túléltem az éjszakát, bár a korai szakasza eléggé kritikus volt... Na jó nem ennyire, de mégis, még a takaró alatt is fáztam... Zsuzsitól délelőtt kaptam Neo Citrant meg valami torokfertőtlenítő tablettát úgyhogy, az remélhetőleg hatni fog. Régen nem voltam ilyen nyamvadt, mint most.
Az együtténeklésre nem is nagyon akartam lemenni, de mégsem volt baj, mert a holnapi workshop day témáit beszéltük át. Nagy változás nem lesz nekem, ugyanúgy lesz kórusozás, mint keddenként mindig, Erikkel is lesz óránk, mint ilyenkor mindig, míg a délután fog változni tánc helyett filmnézés lesz, egy Woody Allen filmet fogunk megcsodálni.
A labdajátékokat most kihagytam, a sűrű levegővétel a futkározás miatt nem biztos, hogy használt volna.
Ebéd után lementünk festeni, illetve pontosítva a festészet órára, ugyanis a mai projekt a múlt heti kiállítás után az volt, hogy kartonpapírból kell(ett) kitalálni valamit, ami ötletes és jó. Kemény dió, de majd csak lesz valami.
Vacsoráig az angol szótáramat rendezgettem és töltöttem át a byki-be, majd vacsora után ugyanezt tettem a dánnal is.
A hó itt is megjelent, kb. fél 7 magasságában kissé elfehéredett a táj...

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats