10 november 2008

Az érdekes vasárnap meg a szeszélyes hétfő

Vasárnap a reggeli még mindig a Sønderhus konyhájában volt, úgyhogy kb. 30 lépés és máris választhattam, hogy mit is egyek. Mivel nem volt még mindig ebéd, így kissé tartalmasabbra sikeredett a kaja, bár a fél 11-es időpont miatt azért túlzásba nem akartam vinni.
Aztán nagy közös dvd nézés volt, az Igazából szerelem című filmet néztük meg, én már kb. 5. alkalommal láttam, de még mindig az egyik kedvencem.
A filmet követően visszavonultam összekészülődni, mert délután találkozónk volt az aarhusi magyarokkal. Szerencsére nagyon segítőkészek voltak a lányok, fiúk, nagyon sok információval és tanáccsal láttak el minket, hogy milyen lépéseket tegyünk még meg munkakeresés előtt. Így aztán az elkövetkező heti programunk is alakult, kedden rendőrségre megyünk a cpr szám miatt, majd csütörtökön, amikor úgyis megyünk be a festő csoporttal Aarhusba egy kiállításra, akkor Zsuzsival megyünk intézni a többi kártyánkat (egészségügyi-, adó-, bank-) stb... Szóval izgalmasnak ígérkezik a következő hét is...
A hétfő már hajnaltól tartogatott izgalmakat, bár ez közel sem annyira fontos és érdekes, de mégis... Kb. 1 óra leforgása alatt 4 különböző időjárási helyzet zajlott le, majd délelőtt megint. Kezdett nagy széllel, majd zivatar, mennydörgéssel, majd jégeső aztán mintha misem történt volna, derült égbolt, délelőtt ezt már a szikrázó napsütés is váltotta. :) Érdekes, de gyönyörű ez a dániai időjárás, néha meg akar fagyni az ember a metsző szélben, de percek múlva a napsütésben már egész kellemes a levegő, hogy aztán ismét váltakozzon jó dán szokásnak megfelelően... :)
Ezt követően ismét a tanulást helyeztem előtérbe, mi több, az Aktivt Dansk nyelvtankönyvéből elkezdtem a szavakat beapplikálni a byki-be. Mindennap egy leckét haladva, amíg itt vagyok, még idén be is tudom fejezni.
Este aztán egy kis buli volt, Zsuzsinak a 23. születésnapja apropóján, még Botond is eljött, akivel tegnap találkoztunk Aarhusban, meg Miki is visszatért CPH-ból, úgyhogy így keveredtek át a következő napba. :)

Nincsenek megjegyzések:

Free counter and web stats